عشق؟
shaparak
تنهام گذاشت

چیست این عشق ؟

عین شین قاف ؟

سه حرف چسبیده به هم ولی جدا از هم

دو دل میتپد برای هم ولی جدا از هم

هیچ نسبتی با عشق ندارم.

عشق با من غریبه است.

گاهی ظاهر حق به جانب میگیرد که با من فامیل شود اما...

گاهی دلم میلرزد و پاهایم سست میشود و آن ظاهر ساده اش در چهار ستون بدنم تیر میکشد

اما...

محکم می ایستم و میگویم تو با من غریبه ای.

عشق هرگز

سوز و آه این مهمان ناخوانده را چشیده ام

من و تو از هفت نسل با هم غریبه ایم

تو را به اسمت قسم رهایم کن...

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 / 10 / 1391برچسب:, :: 13:28 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 58139
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools