...
shaparak
تنهام گذاشت

 دلیلِ این همه درد چیه؟ احساس میکنم روحم آتیش میگیره 

 هر لحظه بخاطر این بُغض ... منتظرم خفه بشم ... 

 خدایا دلیلِ اینا چیه؟ خدایا میدونم این روزا حرفام بوی ناشکری میده

 اما تو به حسابِ تنهایی و درد و دِل بذار ، تموم زندگیم رو دلتنگی 

 پُر کرده ، دلتنگِ کسی هستم که دوستش داشتم و ترکم کرد

 خدایا درد دارم میفهمی؟ دردایی که کابوسِ شبهامِ 

 و حقیقت ِ روزهام شده و حسرتی که به قلبم موند ... 

 خدایا دلتنگم میفهمی؟ دلتنگِ کسی که فرصت اندکی 

 واسه خواستن و داشتنش داشتم ...

  این حقِ من نیست !!! که به آتش گناهی که عشق در اون 

 سهمی داشت من رو بسوزونند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 / 9 / 1392برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 819
بازدید کل : 58018
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools