دوباره من و يك دنيا خاطره
shaparak
تنهام گذاشت

دوباره سكوت،دوباره تنهايي، 

دوباره من و يك دنيا خاطره،دوباره تنها شده ام،دوباره دلم تنگ است

به اندازه ي غم يك گل پژمرده،

به اندازه ي سوز و تب يك دشت باران نخورده،

به اندازه ي اندوه يك مرغ قفسي،

دوباره صورتم نم اشك را حس كرد

دوباره باران را به انتظار نشسته ام

دوباره درد را به مداوا نشسته ام

دوباره دلشوره به دل نهفته ام

دوباره ميخواهم به سوي تو بيايم

دوباره دلم هواي تورا كرده

دوباره دلم هواي تورا كرده... 

 



نظرات شما عزیزان:

زرنگ
ساعت19:41---23 آبان 1391
و دوباره از پس شب های تاریک . تیرهو طولانی به صبحی که تو با خود به همراه می آوری میاندیشم و شب را به صبح میکنم
و دوباره دلتنگ شبهای دوری و روزهای وصال میشوم وقتی در کنارم نیستی
ای شیرنی لحظه های دوری
و تلخی لحظه های وصال


parisa
ساعت19:56---17 آبان 1391
salam vebeton kheili ghashange
be man ham sar bezanid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 / 8 / 1391برچسب:, :: 21:0 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 58166
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools