باورم نمیشه
shaparak
تنهام گذاشت

 

    همه میگن به من خیانت کردی،همه میگن از اول دوسم نداشتی،همه میگن تو ارزششونداری دنبالت باشم،همه میگن...ولی من باور نمیکنم آخه من خیانت نکردم که جوابموباخیانت ببینم،میدونم دوسم داشتی آخه نمیشه کسی رو دوست نداشته باشی ولی بتونی باهاش باشی بتونی تحملش کنی دلت تنگ بشه ودوست داشته باشی باهاش حرف بزنی آخه نمیشه کسی که دوسش نداشته باشی روش حساس باشی همین که ببینی نسبت بهت بی توجه شده ناراحت بشی...ولی من منتظرت میمونم چون دوست دارم چون واسم باارزشی میشه نفس آدم واسش ارزش نداشته باشه میشه؟!!!من حرف هیچکس رو باور نمیکنم اینقدرمنتظر میمونم تا یه روز خودت حقیقتو بهم بگی...میدونم یه دلیل واسه این کارت داری میدونم تومنو بی علت تنها نذاشتی.....ولی نمیدونم چرا همه منو تنها گذاشتن هیچکس صدامو نمی شنوه هیچکس به کمکم نمیاد هیچکس صدای گریه هامو نمی شنوه  یعنی میشه هیچکس دوسم نداشته باشه همه فراموشم کرده باشن!!!!!!چراپس میگن خدا بنده هاشو فراموشم نمیکنه خدا که صدای بنده هاشو میشنوه هر چقدرهم گناهکار باشن باز کمکشون میکنه...پس چرا حتی خدا هم جواب منو نمیده چرا صدای فریاد زدن منو نمیشنوه چرا کمکم نمیکنه چراااااا....؟؟؟ 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 / 8 / 1391برچسب:, :: 10:6 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 58171
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools