چراخیانت کردی
shaparak
تنهام گذاشت

من به یادت بودم

 اما تو بی احساس

 به منو احساسم

 تو خیانت کردی باز

 یادم از یادت رفت

 بی صدا قلبم مرد                                 

 من شدم تنها تر

 خاطراتت رو غم برد

 بی هوس عاشق بود

 این دل بیچارم

 از هوس تو رفتی

 من هنوز بیمارم

 بی خداحافظ بود

 رفتنت از پیشم

 دور میشیو من

 بی صداتر میشم

 به تو مدیونم من

 عشقو یادم دادی

 عاشقت بودم من

 تو به بادم دادی .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 / 8 / 1391برچسب:, :: 10:3 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 58154
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools